جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: بعد از گذشت نزدیک به ۱۱ ماه همچنان کشورهای عربی، اسلامی در قبال غزه و جنایات صهیونیست‌ها موضع بی‌تفاوتی را پیشه کرده‌اند که این را باید خیانت به اسلام و ملت فلسطین دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه، اظهار داشت: خدمت به خلق یک عبادت بزرگ است و خداوند متعال در بسیاری از آیات قرآن کریم به این مهم تاکید کرده است.

امام جمعه شهرستان بانه ادامه داد: همچنین در احادیث و روایات خدمت به خلق الله از امور پسندیده و مبارک می‌باشد، بنابراین همه ما در قبال هم‌کیشان و هم‌دینان و هم نوعان خویش مسئول هستیم و کسانی که خود را در این باره بی‌تفاوت نشان می‌دهند، مورد غضب خداوند قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه اسلام دینی اجتماعی و کامل می‌باشد، بیان کرد: اسلام دینی جامع و کامل می‌باشد و برای تمام شئونات زندگی ما دستورات بسیار ویژه‌ای دارد، به نحوی که اگر کسی در مسیر قرآن و اسلام حرکت کند هرگز دچار زیان و خسران نخواهد شد، پس باید زندگی خود را با دستورات الهی و دینی همسان سازیم.

ماموستا خدایی، با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۱ ماه از تجاوز صهیونیست‌ها علیه مردم غزه می‌گذرد، ابراز کرد: متأسفانه نزدیک به ۱۱ ماه از جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌گناه غزه می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کشوری به جز ایران اسلامی از مردم بی دفاع غزه دفاع نکرده و متاسفانه کشورهای عربی و اسلامی دیگر در این باره موضع بی‌تفاوتی را پیشه ساخته‌اند که این را باید خیانت به اسلام و ملت فلسطین دانست.

امام جمعه شهرستان بانه یادآور شد: تا زمانی که جهان اسلام به وحدت واقعی نرسد، بی‌شک صهیونیست‌ها نیز دست از تجاوز و جنایات خود بر نخواهند داشت، بنابراین همه ما در قبال مردم غزه مسئول هستیم و اگر در این باره کوتاهی کنیم باید جوابگوی خداوند متعال باشیم.

وی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی تلاش بسیاری دارد که محور مقاومت در جهان اسلام منسجم نشود، بنابراین با تبلیغات رسانه‌ای تلاش دارد روحیه جهادگران اسلام را در هم بشکند، در حالی که خود رژیم صهیونیستی از داخل در حال فروپاشی می‌باشد و بی‌شک وعده الهی مبنی بر از بین رفتن رژیم صهیونیستی به زودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha